03 prill 2009

«Dhe sikur ti të mos ekzistoje»

Dhe sikur ti të mos ekzistoje,
Thuamë përse do të ekzistoja unë?
Për t'u zvarritur në një botë pa ty,
Pa shpresë e pa mall.

Dhe sikur ti të mos ekzistoje,
Do të përpiqesha të shpikja dashurinë,
Si një piktor që sheh si nën gishta
Lindin ngjyrat e jetës
Dhe më nuk del syresh.

Dhe sikur ti të mos ekzistoje,
Thuamë përse do të ekzistoja unë?
Për kalimtaret e përgjumura në krahët e mi
Që s'do të dashuroja kurrë.

Dhe sikur ti të mos ekzistoje,
Do të isha veç një pikë më tepër
Në këtë botë që vjen e shkon
Do të ndihesha i humbur,
Do të kisha nevojë për ty.

Dhe sikur ti të mos ekzistoje,
Thuamë si do të ekzistoja unë?
Mund të shtiresha si vetja
Por i vërtetë s'do të isha.

Dhe sikur ti të mos ekzistoje,
Besoj se do të kisha gjetur
Të fshehtën e jetës, pse-në,
Thjesht për të të krijuar
dhe për të të parë.

Joe DASSIN

Nuk ka komente: