13 shkurt 2010

«Dua më shumë Shqipërinë»

Kënduar nga grupi «Lira».

Teksti dhe videoja më poshtë. Pamjet e videos i kam marrë vetë në Drenovë. Ndonëse jo krejt të përshtatshme për këngën, përsëri nuk janë keq për të kullotur sytë.

Dua mëngjezë e majit
kur këndon bilbili i bukur,
kur fryn erëza e malit
edhe qarku është i skuqur.

Dua lulet e fushës
në mëngjes kur janë plot me vesë;
doçkat e bardha të çupës
vete me vrap që t'i pres.

Po nga gjith' ato më parë
dua më shumë Shqipërinë
që të vejë puna mbarë
edhe përjetë të ketë lirinë.

Dua natën në verë
kur të ndritin yjt' e artë,
kur fryn Zefiri me erë
veç dëfren kët' zemrën e zjarrtë.

Zogjtë që ëmbël ligjërojnë
nëpër lisat mbushur me fletë
o sa gas që mua më bëjnë
për natyrën e vërtetë....

Po nga gjith' ato më parë
dua më shumë Shqipërinë
që të vejë puna mbarë
edhe përjetë të ketë lirinë!


Nuk ka komente: