31 korrik 2009

Geography Matters

The so-called 'birthers'—those who doubt that Pres. Obama is a natural-born citizen of the United States—find greater backing in the South, according to this poll. Surprise, surprise!

1 koment:

Anonim tha...

ISH-IN E MBAJ ME ZGJIDHJEN E DR DAWN
Unë rashë në kontakt me DR DAWN përmes një dëshmie me shkrim për të dhe gjithashtu hasa në shumë dëshmi se si ai i ndihmon të tjerët me jetën e tyre. Rikthimi me një ish është një nga ndjenjat më intime që shumë njerëz do të donin ta përjetonin, veçanërisht pasi ato kujtime me ish-in tonë gjithmonë na e turbullojnë mendjen kur dikush tjetër bën disa nga ato gjëra që ish-i ynë bënte. Prej gati 6 vitesh jam prind i vetëm dhe megjithëse ish-bashkëshorti ishte larg fëmijëve të mi, sërish do të doja që një ditë të kthehej tek unë. Ky magjistar që takova i njohur si DR DAWN më ndihmoi me dëshirat e mia dhe jam i lumtur të them se jam kthyer me ish-bashkëshortin tim. Rezultati u shfaq pas 48 orësh, kur ai më siguroi dhe dashuria dhe lidhja që ndamë u rivendos në mënyrë të mahnitshme. Nëse dëshironi të ktheheni me sukses me ish-in tuaj,
*Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
*Nëse keni nevojë të përmbushni dëshirën tuaj.
kontaktoni këtë doktor të madh dashurie në WhatsApp: +2349046229159
Email ( dawacuna314@gmail.com)